Kampagner, der bygger Profit

Kampagner er alt, hvad du gør for at lade dine kunder ved, at du eksisterer. God markedsføring teknikker kan hjælpe fjerne den “jeg gjorde ikke kender” fra dine kunder og potentielle kunder. Selv hvis du tror, du har mere end nok forretning bør du altid fortsætte med at gøre nogle form for markedsføring. Hvad hvis der er en pludselig afmatning i din branche? Hvad hvis du pludselig at nÃ¥ flere kunder? Med en god markedsføring system pÃ¥ plads vil du være forberedt pÃ¥ nogen overraskelser.

Derudover skal du være meget vigilent i din markedsføring indsats, når tingene er langsomme. Det er ikke tid til at trække sig tilbage. Hvis noget, gå frem ved at tage fordel af alle de gratis og lave omkostninger muligheder, der vil holde dit navn på forsiden af dit marked.

Udvikle en vindende Marketing og kampagner kampagne

Markedsføre en virksomhed kan være en kæmpe udfordring. Men hvis du har systemer på plads, er konsekvent i dine systemer, har store følger op og virkelig bekymrer sig om dine kunder, din virksomhed vil ikke kun overleve, det vil trives. Før du begynder en marketing kampagne for din virksomhed, tage tid til at udvikle en god plan.

Med tilbud, kan det ikke være en én størrelse passer alle for din virksomhed. Afhængigt af hvad du er fremme på et givet tidspunkt vil afgøre, hvilken type plan, du skal sætte på plads.

Disse er imidlertid nogle ting, du bør altid overveje i hvilken som helst kampagne.

Indsamle navne og kontaktoplysninger for Inklusion i databasen

Indtastning af oplysninger i tide

At sende nogle type af en følge inden for en kort periode efter at have indhentet oplysningerne

At holde en velplejet database

Før du starter en marketing kampagne, stille følgende spørgsmål:

Hvad er formålet med kampagnen?

Hvor meget tid bruger du nødt til at ordentligt rulle det?

Hvad er dit budget?

Hvem er din målgruppe?

Hvordan vil du fremme det?

Hvilken type af incitamenter skal tilbyde – Kuponer, gaver, tegninger?

Vil du gøre alle tilbud til dig selv eller vil du nødt til at ansætte nogen til at hjælpe?

Hvad er dit system for indsamling af navne og kontaktoplysninger?

Vil du har brug for særlige forsikringer for hændelsen?

Du overholder alle statslige og føderale love? For eksempel, i Utah har vi meget strenge love om noget, der fjernt ligner gambling som en tombola.

Vil du medtage andre selskaber i din kampagne?

Din markedsføring Program skal løbende

Som en marketing og kampagner rÃ¥dgiver for smÃ¥ og mellemstore virksomheder, ser jeg ofte folk, der prøve noget én gang, fÃ¥ lidt eller intet resultat og derefter græde, “Markedsføring virker!” Faktum er, et bogstav, et telefonopkald, en annonce, en pressemeddelelse – ingen af dem selv vil opnÃ¥ det ønskede resultat, men at have en løbende, igangværende plan for marketing og efter det bliver.

Noget du skal gøre for at få optimale resultater er at få begejstrede markedsføring af dig og din virksomhed. Jo mere lidenskabelig du er omkring hvad du gøre mere mennesker ønsker at gøre forretninger med dig.

Ophavsret: © 2004 af Kathleen Gage

Publishing retningslinjer: Du kan udgive min artikel i nyhedsbrevet, på dit websted, eller i din publikation, forudsat du medtager den ressource boks i slutningen. Anmeldelse vil blive værdsat, men er ikke påkrævet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.